Olen ollut laiska enkä ole jaksanut viime viikon treenejä tänne päivitellä. Treenejä mahtui viime viikkoon neljän sijasta kolme, mutta tyytyväinen olen. Töissä tulee kuitenkin oltua jalkojen päällä paljon + nosteltua ja käänneltyä potilaita. :)
Vasen pohje temppuilee edelleen, on taas tuo lihashuolto päässyt lipsumaan. ;)

En aio nytkään kirjata ylös menneitä treenejä. Olen jatkanut kokokropan treenejä "jaolla" jalat+vetävät, jalat+työntävät.  Toistomäärän olen pitänyt suht korkeana, 10-20 toistoa. Erityisesti jaloille ja olkapäille olen suosinut pitkiä sarjoja.
Ehkäpä jotain pientä kiristymistäkin on havaittavissa?? Mene ja tiedä.. Ainakin peilikuva miellyttää hitusen enemmän kuin muutama viikko sitten. :)

Salille oli ilmestynyt uusi laite aerobisten laitteiden rivistöön: Precor Amt (kuva). On todella tehokas laite ja miellyttävä käyttää! Sykkeet saa nopeasti nousemaan ja vastusta on helppo säätää omien voimien mukaan. Tällä vekottimella saa aikaiseksi aivan mahtavan intervallitreenin!! Jos salilta löytyy moinen, kannattaa kokeilla!!
Samoin olen löytänyt ihastuksen Wave laitteeseen uudelleen. <3 Valitettavasti pohkeet eivät ole yhtä innostuneita kanssani, mutta olen vain aerobista tehnyt tekemisen riemusta, kun se vaan tuntuu niin hyvälle! :)

Kovaa vauhtia saapuvan kevään myötä on myös mieliala ollut paljon aurinkoisempi kuin pitkiin aikoihin. Töihin on aamulla jopa mukava lähteä, vaikka väsyttääkin, kun ulkona on valoisaa. Myös upea auringonpaiste houkuttelee nauttimaan ulkoilmasta.
Opparikin edistyy hitaasti mutta varmasti. Opiskelumotivaatio ei tosin ole paras mahdollinen, kun mieli tekisi tehdä vaikka mitä muuta! Paljoa ei ole enää tämän kevään opintoja jäljellä ja sitten onkin enää vuosi jäljellä valmistumiseen. :)

Kaksi päivää vietin koululla kertomassa eri ryhmille eri harjoittelujaksojen kokemuksia. Suurin osa porukasta jopa kuunteli, mitä minulla oli sanottavaa, mutta viimeinen ryhmä saikin sitten minut näkemään punaista! On se kumma, miten lapsellisesti ja törkeästi aikuiset ihmiset käyttäytyvät!! Ei mitään arvostusta muita ihmisiä kohtaan. Ärsyttävää... Eipä ollut ensimmäinen kerta, kun kyseiset ihmiset ärsyttivät muita käytöksellään.

Nyt kuitenkin täytyy siivoustouhut lopetella ja mennä vähän ulkoilemaan ennen kirjojen ja tekstinkäsittelyohjelmiston avaamista ja upputumista opinnäytetyön ihmeelliseen maailmaan.