Tuota otsikon asiaa oon tosissaan opiskellut tässä oikein urakalla. Ei mikään helppo asia. Menneiden ajattelua on saanut miut huomaamaan kuinka paljon olen ihmisenä kasvanut ja myös muuttunut viimeisen vuoden aikana. Asiat on järjestäytynyt uuteen tärkeysjärjestykseen ja olen elämääni onnellisempi kuin kenties koskaan aiemmin. On aika huippu fiilis!
Itsensä opiskelu on kuitenkin vielä pahasti kesken, mutta tunnen olevani oikealla suunnalla. :)

Vakavemmista mutta sitäkin tärkeämmistä asioista kukkalaatikkoon. Viimeinen harjoitteluviikko pyörähti käyntiin ja voin suoraan sanoa että on vähän haikeat fiilikset, sillä olen viihtynyt niin hyvin viimeiset neljä viikkoa. Olen oppinut lisää vuorovaikutustaitoja sekä myös olen oppinut tuntemaan itseäni paremmin ja sitä millainen sairaanhoitaja tahdon olla. Se paljon puhuttu hoitofilosofia on siis alkanut muodostumaan nopealla tahdilla.

Oiskohan jo treenien aika?? ;) Kävin jo hyvissä ajoin aamupäivällä tekemässä ihanan tyhjällä salilla rinta-ojentaja treenin.
    Lämpöjä keppiä pyöritellen + kevyesti penkkaillen + venyen
    1. Penkki: 47,5kg-50kg-50kg ; 8-6-7
    2. Vinopenkki kp: 3x17,5kg ; 10-10-8
    3. Viparit rinnalle: 2x10kg ; 12
    4a. Ranskalainen punnerrus istuen kp: 3x12,5kg ; 15-12-15
    4b. Push down taljassa narulla: 3x30kg ; 10
    5. Vatsarutistus pallolla 3x15
    Loppuun crossilla rullailua suht korkealla sykkeellä 10 min

Saisin yhä edelleen kiinnittää enemmän huomiota alkulämmittelyyn. Tänäänkin ryntäsin liian aikaisin painojen kimppuun. Varmasti ois rauta noussut paremmin, jos oisin malttanut paremmin lämmitellä, kun aikaakin olin ihan reilusti varannut.
Nuo viparit joutaisi jättämään pois tästä ohjelmasta ja ottaa tilalle esim. ristitalja tai peck deck. Muutenkin olisi aika mietiskellä uutta ohjelmaa ja uusia liikkeitä.
Voimaviikoille ja hypertrofia viikoille kenties eri liikkeet? Pääpointti on kuitenkin nyt se, että olen tällä samalla ohjelmalla tehnyt jo aivan liian monta viikkoa ja ei ihmekkään jos ei tulosta meinaa tulla.

Treeniksi voisin vielä lisätä (koiran lenkityksen tottakai) vetämäni 20 minsan tuolijumpan tämän päivän kerhossa. Tein siitä tällä kertaa astetta rankemman ja siinä tuli kuuma myös miulle! Ei mitään turhaa touhua!

Illalla vielä olis tarkoitus venytellä koko keho läpi telkkua katellessa. Ja ainiin... Hyvien uutisten joukkoon vähän ikävämpikin uutinen, nimittäin aamupaino oli vaihtanut suuntaa ja pompannut hieman ylöspäin. Hassua sinänsä kun peilistä katsoo (omiin silmiin) kiinteämpi kroppainen Satu.

Ohessa oleva kuva on otettu viime viikolla... Onko mitään kehitystä tapahtunut sitten viime kesän??
1343689.jpg