Uaaah, mikä päivä! Ulkona oon käyny sen verran et käväsin lähikaupassa ja nyt illalla kävin koiraa pissittämässä n. 10 minuuttia :D Hyi hyi, Satu!!! *heristää sormea*
Ja herkkujakin oon vaan mässyttäny.
Oon sentään jotain hyödyllistä saanu aikaseks. Tuli nimittäin istuttua vessan lattialla toista tuntia koiraa kynien. :D Lopputulos on aikas...hmmm...säälittävä. :D Mie en vaan osaa :D Tosin oli taas sen verran pahoja takkuja päässy syntymään et katoin parhaaks ajella ne koneella veks. Lopputulos ei oo kaunein mahdollinen, mutta ompahan koissun mukavampi riehua, kun ei takut nipistele.

Normaalisti oon sunnuntaisin suunnitellu tulevan viikon treenit, mutta nytpä jätin senkin tekemättä ihan vaan sen takia, että uutta ohjelmaa pitäis saada (toivottavasti) tulevalla viikolla. Kaikkein mahtavin tilanne ois jos saisin sovittua Harrin kanssa tapaamisen torstai iltapäivään. Miks vasta torstaina? No siks että oon ti ja ke töissä ja maanantaina tuskin on mahollista. Kuitenkin käyn huomenna illalla salilla ja teen jonku ylläri pylläri treenin niinkuin tälläkin viikolla. Jos nyt vaikka selkää vääntäis ahkerasti, sillä sen kehitys tuntuu laahaavan jäljessä.

Pakko muutenkin saada kehitellä muuta ajateltavaa, sillä kotona oottaa Jussin ostama synttärilahja kauniissa paketissa ja vinkin oon saanu mitä se sisältää... Toinen juttu on, uskonko mitä Jussi miule on sanonu. *hmmm* Toivottavasti se mies ei
huijaa minuu...872591.jpg